have my own time for my life, get away from the public,
i just need a piece of silent..
不管在大城市里浸泡多久,我那还是很想回去小地方教书的心却依旧强烈……
mood notez 28/04/2011

2009年8月8日星期六

情 · 事

独自走在大街 陌生人不停的在身边游走
热闹的城市 却有着一股很浓的冷清
天空晴朗 阳光显得刺眼 眼皮不自觉的阖上
笑声在空中漫游 映入眼里的却是一张张僵硬的笑容

坐在路边的椅子上 一阵阵的车辆声在耳边飞梭
出来走走 却找不到一股能让我的心静下来的空气
还是你 我一直放不下你
你说的话 你今天的决定 一直盘旋在我的脑海

你说的结束 就像留下来的不解之谜
我的答案与你的答案不符 这是你的理由
我很想你 我不想要答案 我想要你的一句话
但是你却决定搬出我的心里

坐了许久 天空转暗 一朵朵的乌云出现
在天空 也在我的心里
我依旧坐在那里 没有离去的意愿 仿佛在等着 那一个太阳
可惜 那太阳既让人渴望 却也害怕得到

雨 下了 人群 散了 街道 忙了 雨伞 开了
我的心 还是闭着 我 还在等着 任由雨滴打着
我不想抬头 泪和雨在脸上交替 滑过脸颊
这场雨 演变成自己哭泣的掩饰

雨小了 张开眼 看见的 是一双熟悉的鞋子
抬头 原来是你撑着伞 为我
我看见你熟悉的笑脸 我为之倾心的笑
原来 你都在 你所谓的结束 并不是我们之间的关系

我起来 你的手在我脸颊那儿慢慢拭着

伞下 是你我的肩膀都并着 走着


Joker&Juliete: actuali luv is a learning lesson in our life. v try 2 accept each other, v learn 2 change better, v plan 4 future...tatz not a game... once v game over, v cnt restart in d same again.. av ppl will face on sum pro in luv...wat v shud do is, try 2 solve it but not giving up.. v learn 2 care 4 each other, tatz co luv... u all still young n mayb u tink still got chance in future.. but u all nid 2 know tat, luv a person mean tat v take a responsibility 2 care abt each other... u will learn in frm worst..all of us learn 4 it.. n hope u all d best..
mostly now u all nid 2 concentrate in ur exam la!!! rmbr ya... exam is d most~

没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...